If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Аз пък съм на мнение,че няма нищо по-яко от мощен атмосферен мотор.Диапазона на обороти е доста по-голям,докато турбото пак е голям кеф но няма голям диапазон от обороти
Готино е да усешташ как колата изведнъж от спокойна и умряла като надуе турбината става бясна кучка, направо побеснява, почва да съска, гумите свирят и като превключиш се чува БОВ-а(ако има) цсссссс това е неуписуемо и с нищо не може да се сравни
B&B Racing | bb-racingteam.com Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!
Готино е да усешташ как колата изведнъж от спокойна и умряла като надуе турбината става бясна кучка, направо побеснява, почва да съска, гумите свирят и като превключиш се чува БОВ-а(ако има) цсссссс това е неуписуемо и с нищо не може да се сравни
Пич, сори, ама всички деца се радват на това.
Иначе по темата: Хубаво върви V6 TB , но за съжаление много за кратко. В диапазон от само 2500 оборота. През другото време тоя мотор е направо мъртъв. За сравнение да кажем мотор Ланча/Фиат 2.0 16V турбо е горе долу тия коне, но върви повече. При ГТВ-то хубавите мотори са 3.0 24V и 3.2 24V , даже и 3.0 12V върви по приятно. Звука на тия 3 мотора също е по-приятен.
Пич, сори, ама всички деца се радват на това.
Иначе по темата: Хубаво върви V6 TB , но за съжаление много за кратко. В диапазон от само 2500 оборота. През другото време тоя мотор е направо мъртъв. За сравнение да кажем мотор Ланча/Фиат 2.0 16V турбо е горе долу тия коне, но върви повече. При ГТВ-то хубавите мотори са 3.0 24V и 3.2 24V , даже и 3.0 12V върви по приятно. Звука на тия 3 мотора също е по-приятен.
Викаш мъртвец от всякъде... Нещо да не се бъркаш?
Турбото като надуе, колата си върви до прекъсвач, смятай че от 2800 оборота до 7200 потъваш в седалката.
При покупката на турбо кола се колебаех между VAG 1,8T, Фиат Купе Турбо 16V/20V и Алфата. Пробвах купе 16V турбо и беше по-слабичко от Алфата, а 20V Турбо не намерих докато търсих, на него му гледам данните, че е силно
Викаш мъртвец от всякъде... Нещо да не се бъркаш?
Турбото като надуе, колата си върви до прекъсвач, смятай че от 2800 оборота до 7200 потъваш в седалката.
Подчертах, че докато не развърти турбината е мъртвец. Чети внимателно. Карал съм ГТВ-тата и на другите двама в преброяването. Знам какво казвам. Карал съм също и 3.2 , чак да се потъва в седалката......
За пример ГТВ-то на Алфредо на феста му беше трудно да се пребори с 2.0 литровите стоковици. Може и нещо да не е в час, но е факт. Виж при 3.2 е по-добре всичко. Там наистина колата тръгва от 1000 оборота, та до прекъсвач.
За пример ГТВ-то на Алфредо на феста му беше трудно да се пребори с 2.0 литровите стоковици. Може и нещо да не е в час, но е факт.
Ти нормален ли си бре човек , с кого съм се пускал на фест-а ?? и кога си ми карал колата, че не помна ???
На фест-а се пусках за време и единствено с една 156-ца ЖТД с чип която бих с 2-3 коли , не съм се пускал с 2.0 стоков мотор
Ако искаш да знаеш на феста бях за смяна на ламбда сонда + това ми са ударени колекторите отдолу още от тагава - колата върви много повече от 2-литровите стоковци с удар а пък ако сичко и е наред неможеш да ми видиш стоповете !
Пичове спокойно! не скачайте така срещу човека - той знае какво говори и ви съветвам да му повярвате! Всеки иска колата му да е най-бързата ама не може! вашите са побързи от моята да кажем, но 3.2 е по-бързо от вашите - съдба! ай стига стъе подскачали!
Подчертах, че докато не развърти турбината е мъртвец. Чети внимателно. Карал съм ГТВ-тата и на другите двама в преброяването. Знам какво казвам. Карал съм също и 3.2 , чак да се потъва в седалката......
За пример ГТВ-то на Алфредо на феста му беше трудно да се пребори с 2.0 литровите стоковици. Може и нещо да не е в час, но е факт. Виж при 3.2 е по-добре всичко. Там наистина колата тръгва от 1000 оборота, та до прекъсвач.
Колега да не си пил нещо развалено? Докато развърти, колата си върви като атмосферка, не бих казал че е умряла, но в сравнение с момента в който надуе може и да ти се струва умряла...
На кои други двама си карал колите, като не си карал колата на Виктор, не си карал и моята? Да няма още двама под прикритие?
Какъв ще да е тоя 3,2 мотор, който тръгва от 1000 оборота? Не се излагай да пишеш глупости! Максималния въртящ момент на 3,2 мотора и при над 4500 оборота, а си достига максималната мощност при над 6000 оборота...
Пичове пак ви казвам недейте да подскачате! Боби работи в "Екстрийм тунинг" при бате ви Бобо и най-вероятно ви е правил кошниците поне 2-3 пъти до сега. разбира ги момчето нещата. стига.
Пичове пак ви казвам недейте да подскачате! Боби работи в "Екстрийм тунинг" при бате ви Бобо и най-вероятно ви е правил кошниците поне 2-3 пъти до сега. разбира ги момчето нещата. стига.
Значи не му отива да пише глупости щом разбира от коли...
Ти нормален ли си бре човек , с кого съм се пускал на фест-а ?? и кога си ми карал колата, че не помна ???
На фест-а се пусках за време и единствено с една 156-ца ЖТД с чип която бих с 2-3 коли , не съм се пускал с 2.0 стоков мотор
Ако искаш да знаеш на феста бях за смяна на ламбда сонда + това ми са ударени колекторите отдолу още от тагава - колата върви много повече от 2-литровите стоковци с удар а пък ако сичко и е наред неможеш да ми видиш стоповете !
Що скачаш толко бре човек, дай по-спокойно.
Са може и да не помниш, но си идвал в сервиза в който работя (Екстрийм Тунинг). Дойде с теч на хидравликата, възникнал от удар на генерацията по кормилната рейка. След като беше отстранен този теч, се направи 1 кръгче на пълна газ за да се разбере дали проблема ще се повтори. Е тагава съм карал твойта кола, след като съм я правил Аз.
А на феста по-добре ти кажи какво време даде, за да ти кажа какво време даваха някои 2.0 литра атмосферки.
Никъде по-нагоре не съм писал с кого си се пускал , а коментирам просто времена.
Колега да не си пил нещо развалено? Докато развърти, колата си върви като атмосферка, не бих казал че е умряла, но в сравнение с момента в който надуе може и да ти се струва умряла...
На кои други двама си карал колите, като не си карал колата на Виктор, не си карал и моята? Да няма още двама под прикритие?
Какъв ще да е тоя 3,2 мотор, който тръгва от 1000 оборота? Не се излагай да пишеш глупости! Максималния въртящ момент на 3,2 мотора и при над 4500 оборота, а си достига максималната мощност при над 6000 оборота...
Я първо ми кажи, карал ли си ГТВ 3.2 и какви са ти реалните впечатления от тоя мотор?
Иначи съм карал и колата на колегата pa4o_petrov , е неговата дойде с проблемчета при нас, оправихме я и сега е добре.
Може пък и нищо да не разбирам, но със сигурност съм поне 1 крачка пред теб.
Comment